Nápověda
- Překročil jsem maximální počet zařízení
Maximální počet zařízení, na kterých můžete kurz studovat, je 3. To znamená, že když se do kurzu přihlásíte z např. počítače, mobilu a tabletu, nemůžete se přihlásit z dalšího zařízení.
- Poslal jsem dotaz na váš e-mail a nikdo neodpovídá
Na vaše dotazy odpovídáme od pondělí do pátku v běžné pracovní době.
- Požádal jsem o vstup do skupiny na FB a ještě nejsem přijatý
Žádosti o vstup do uzavřené facebookové skupiny vyřizujeme od pondělí do pátku v běžné pracovní době. Pokud jste zažádali o vstup během pracovního týdne a nebyli jste přidáni, zkontrolujte si, zda jste v žádosti o vstup zadali e-mail, pod kterým se do kurzu přihlašujete. Skupinu jsme vytvořili opravdu pouze pro studenty kurzu, proto vás do ní bez zadaného e-mailu nemůžeme pustit. Žádosti bez uvedeného e-mailu automaticky rušíme, nejspíše budete muset zažádat o vstup znovu.
- Přidal jsem do FB skupiny příspěvek a nikde ho nevidím
Všechny příspěvky, které vkládáte do facebookové skupiny, jsou moderovány. To znamená, že správce skupiny musí nejdříve příspěvek schválit. Příspěvky schvaluje v rámci několika hodin, od pondělí do pátku během běžných pracovních hodin.
- Nechodí mi informativní e-maily a newslettery
Zkontrolujte si složku SPAM či Hromadné zprávy. Pokud se vám zpravodaj opravdu nikde neobjevuje, kontaktujte nás na podpora@zijtevesvezahrade.cz.
- Nerozbalují se mi galerie v úkolech
Pokud se vám nezobrazují galerie pod úkoly u vybraných kapitol, vyzkoušejte kurz v jiném prohlížeči. Pokud by problém přetrvával, napište nám na podpora@zijtevesvezahrade.cz, v jakém prohlížeči vám to nefunguje.
- Nemůžu najít voucher v e-mailu
Zkontrolujte si složku SPAM či Hromadné zprávy.